Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіКорпоративи

Переглядів 1357

Типові помилки при організації корпоративної вечірки.

            Завжди краще вчитися на чужих помилках, ніж на своїх. Тому поговоримо про головні помилки, яких слід уникати при організації корпоративної вечірки. Оскільки ініціатором і духовним натхненником вечірки є керівник підприємства – почнемо з типових помилок, які він робить під час організації та проведення вечірки.

Помилка 1 . Керівник, бажаючи зробити гарний подарунок підлеглим, влаштовує вечірку в ресторані, який в повсякденному житті працівникам не по кишені. Що відбувається? На вечірку (на привеликий жаль керівництва) на приходить більша половина працівників. Ні, це не нехтування традиціями фірми. Просто вони себе незручно почували.. В них не було відповідного одягу для такого розкішного закладу. Вони не знали етикету, прийнятого в таких місцях.   Вони не знали, як себе вести з офіціантами. Щоб не потрапляти в незручне становище, вони вирішили не йти взагалі. Звичайно, наступного дня вони будуть розповідати шокуючи історії про головний біль, про розлад шлунку чи хвору дитину, але причина в тому, що керівник вибрав невідповідне місце.

Посилка 2. Керівник прийшов на вечірку в тому ж одязі, який він носить в офісі. Таким чином, він дає зрозуміти, що відноситься до вечірки, як до частини своїх обов’язків. Він тут на роботі. Це насправді так, але, працюючи на вечірці, керівник повинен робити вигляд, що відпочиває. Це найважча робота, але власне вона є мірилом професіоналізму.

Помилка 3. Протилежний варіант. Керівник приходить в піджаку, розшитому золотом, на спині в нього, як у відомого хокеїста, написано прізвище. Але не його, а ARMANI . Його супермодні туфлі виблискують бляхами. На його столі велика коробка з кубинськими сигарами і золота гільйотина для відрізання кінчиків (кінчиків сигар, звичайно). Запальничка « Cartier » загається в шику з годинником « Patek Philip ». Керівник таким чином демонструє ту прірву, яка знаходиться між ним і його працівниками. Ми не закликаємо прийти в костюмі бомжа, але в даному випадку потрібно проявити стриманість у підборі одягу.

Помилка 4. Керівник напивається і творить чудеса. Коментувати, напевно, не потрібно.

Помилка 5. Керівник не п’є зовсім (що набагато гірше), чим заставляє комплексувати і не дає можливості розслабитись підлеглих.

Помилка 6. Керівник присутній на вечірці до самого завершення. Необхідно знати, що за правилами ділового етикету з неформальних заходів ніхто не може піти, поки присутній шеф. Він сам повинен відчути, коли його присутність стає стримуючим фактором для підлеглих. В цей момент він тихенько, не привертаючи до себе уваги, йде. За 10-15 хвилин теж повинні зробити його заступники, за ними – керівники відділів. Після цього починається активна стадія святкування працівниками.

Помилка 7. Керівник не танцює. Це сприймається як факт неповаги до підлеглих. Якщо Вам ведмідь наступив не тільки на вухо, а й на всі кінцівки, візьміть кілька уроків танцювальних рухів. Не потрібно старатися перевершити Траволту, але вміти танцювати Ви повинні вміти за статусом. Це повинно бути присутнім у Вашій посадовій інструкції.

Помилка 8. Керівник не приймає участі ні в конкурсах, ні в співах під караоке, ні у зрізанні сувенірів з зав’язаними очима. Ні в чому. Натомість активно вивчає інтер’єр і з серйозним виглядом спостерігає, як дурачаться   його підлеглі. На запрошення до участі він ввічливо відповідає: «Дякую, я тут постою - подивлюся».

Помилка 9. Керівник приходить на вечірку зі своєю дружиною (своїм чоловіком), або, як варіант не зі своєю дружиною (своїм чоловіком). Якщо наперед обумовлено що на вечірці   не присутні «дорогоцінні половинки», такими діями керівник ставить і себе і своїх підлеглих у незручне становище.

Помилка 10. Керівник обмежується вибором місця для проведення вечірки і меню, не продумавши сценарію свята. Таким чином найважливіший захід внутрішнього PR заходу може перетворитися на банальну п’янку.

Помилка 11. Керівник доручає вручення нагород секретарю-референту. Для порівняння наведемо приклад армії. Медалі та відзнаки вручає не писар в підсобці, а командир перед строєм. Цінність нагороди виростає в кілька разів. Власне за командира після цього солдат піде у вогонь   і у воду. А чим гірші Ваші підлеглі.

           

            Окрім цього є ще певні нюанси при організації вечірки, котрі сточуються керівника.

  • Якщо вечірка відбувається в будній день чи в п’ятницю – доречним буде зробити працівниками цей день «коротким». Цей час їм необхідний, щоб зробити зачіску, переодягнутися в святковий одяг, не запізнитися на вечірку.
  • Керівник не може запізнитися на вечірку більше ніж на 15-20 хвилин. (За винятком тих випадків, коли всіх завозять на вечірку централізовано).
  • Якщо вечірка відбуватиметься за містом, або в районах з поганим сполученням – слід подбати про від’їзд гостей з вечірки і замовити транспорт.
Додати в Twitter