Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіКорпоративи

Переглядів 616

Для чого потрібна корпоративна вечірка.

            Останнім часом дуже поширеним явищем стали корпоративні вечірки. Їх організовують практично всі, від найменшого офісу з кількістю працюючих близько п’яти людей, і, завершуючи потужними корпораціями, де кожен підрозділ має свою корпоративну вечірку. Зрештою нічого дивного в цьому немає. Корпоративна вечірка як потужний інструмент внутрішнього піару, відома ще з часів Радянського Союзу. Ефективність її підтверджена багаторічним досвідом як світових компаній, так і наших підприємств.

            Чим же така приваблива і дієва корпоративна вечірка? Не будемо цитувати зарубіжних класиків менеджменту, а спробуємо самостійно розібратися в цьому питанні.

            Організовуючи вечірку для своїх підлеглих, керівництво лишній раз наголошує працівникам про їх потрібність і винятковість для фірми, що фірма про них пам’ятає і хоче зробити щось приємне. Погодьтеся, дуже важливий момент.

            Корпоративна вечірка дає можливість поспілкуватися працівникам та керівництву у неформальній обстановці, і проявити свої людські якості. Вас приємно здивує, що сувора і неприступна головний бухгалтер Марта Мадагаскарівна обожнює танцювати вальс і не може спокійно дивитися на торт з маком, а керівник транспортного відділу Геннадій Шляхоблудович професійно танцює танго і вміє говорити віршовані компліменти. Отже, позитивним моментом такої вечірки стане покращення комунікацій між працівниками та підрозділами фірми.

            Досить часто під час таких неформальних зустрічей керівники можуть побачити у своїх підлеглих якості, які вони до цього не мали змоги проявити. Наприклад, менеджер початкової ланки продемонструє, під час командного конкурсу, чудові задатки лідера, а працівник-обліковець виявить непересічні математичні здібності. Це дасть можливість керівництву точніше оцінити потенціал своїх працівників, а працівникам дасть шанс кар’єрного росту.

            Ще одним важливим моментом вечірки є посилення корпоративного духу фірми. Протягом вечора фіксується усвідомлення єдності в одній команді, одному колективі, одній сім`ї, а це вже є основою та запорукою розвитку фірми.

            Окрім цього, під час корпоративної вечірки можна виявити людей, які не розуміють корпоративного духу фірми і яких варта перевести на іншу ділянку роботи, або з ким потрібно провести потужну роз’яснювальну роботу.
Додати в Twitter


Коментарі
Ігор 17.12.2009

Та то все так всі тихі а налити сто грам і зразу починається :)