Весілля - це безумовно складний процес, успіх якого залежить від багатьох складових, і в першу чергу, від злагодженої роботи команди підрядчиків. КОМАНДИ , я наголошую!!!
Поясню для молодят. Шановні молодята, вирішивши одружуватись, і робити гучне весілля, у вас є декілька варіантів розвитку подій на далі:
1) найпоширеніший - організовувати все самим, долучаючи до організації друзів, подруг , родичів, знайомих і т.д. користуючись інтернетом, та погугливши, ви знаходите собі ведучого, оформлення залу та дизайн, музичний супровід, фото , відео, авта, торти, ресторацію і бла - бла - бла. Усі ці окремі люди є підрядчиками на вашому весіллі.
2) мало поширений - ви звертаєтесь до Івент Агенції, і разом з компетентними в цих питаннях людьми, робите свято своєї мрії. Івент Агенція теж винаймає підрядчиків, і виступає гарантом того, що всі підрядчики відпрацюють сумлінно та якісно, і головне як одна команда!!!!!!! що відобразиться на загальному настрою свята.
До речі, як показує практика, у першому випадку, молодята витрачають більше коштів, хоча переслідували мету заощадити, та що найголовніше - дорогоцінного часу !!!
Але в цій статті піде мова про інше.
Останнім часом, на івент ринку з’явилась сила силенна фотографів, відео операторів, фото майстерень, та інших "майстрів кадру".
Всі вони мають сучасне обладнання, хоча часто - густо не вміють його застосовувати, всі вони дуже креативні, хоча роботи одна від одної майже не відрізняються, всі вони володіють гіпнозом, і дуже вміло його використовують щодо нареченої.
Гіпноз такої потужної сили, що молоду не може роз гіпнотизувати ні наречений, своїми вмовляннями з загляданням у очі, ні батьки, з докорами - "що люди скажуть", молода ходить за модним фотографом , як кізочка на ціпочку))) А юній Алан Бадоєв креативить, з нього пре ідея, вона без сумніву крута та своєчасно свіжа!!!
І при цьому, егоїстичний камерамен забувається про те, що весілля вже почалося, що працюють його колеги - ведучий, музиканти, шоу програма приїхала на заздалегідь вказаний час у сценарії, і готується до виходу, що 100 чоловік гостей в залі, і всі чекають, коли молодята повернуться на президіум.
Або, ось такий випадок, що змусив мене написати цю статтю. Весілля 1 вересня в Києві, заміський комплекс "Бабушкин Сад" (до речі, рекомендую), 50 чоловік гостей.
Сценарій весілля був розроблений та затверджений молодятами заздалегідь. Весілля починалось виїзною церемонією біля фонтану, потім продовжували в залі Ресторації, все було дуже добре, настрій панував святковий. Аж раптом , о 19.30, відео оператор підійшов до мене, і повідомив, що вони від’їзжають о 20.00, і ми мусимо встигнути до їх від’їзду, "зняти Вельон", кинути букет, і підв’язку. Гіпнотизер прочитав моє запитання в очах, і сказав, що наречена не проти, вони все обумовили ще сьогодні, до початку церемонії. Я на цьому святі був ведучим, але з мене ніхто не знімав забов’язання, узгодити таймінг сценарію , з представниками кухні і виносом страв. Тож якраз , через 5 - 10 хв. , кремезний шеф кухар Віталька, на очах у гостей, має зняти пів свині з веретела, і з майстерністю японського самурая, покрамсати тушу в повітрі, та розкинути офіціантам на тарілки, при цьому все горить синім вогнем, і це таки дійсно схоже на "Шоу від Шефа". Тому я кажу юному Кашпіровському і його помічникам, що до 20.00 ми ніяк не встигнемо, бо тільки о 19.50 закінчить Віталька, і ліпше йому не заважати, а потім я одразу почну ті традиції, які вам треба відзняти до від’їзду, ми закінчемо близько 20.30 і крапка.
Це був тихий армагедон. зірки фотоіндустрії, почали тиснути на молодого, типу давай ще бабла, молодий і гадки не мав що ті мають працювати до 20.00 і все, за ті гроші. Корочше цього не помітили гості(слава Вітальці), але настрій таки попсували молодятам і мені трішки, але проблему вирішили. І все наче нічого, можна було б продовжувати, але , настрій нареченої , після від’їзду Бога цифрової камери, кардинально змінився, просто інша людина, з іншими манерами та переконаннями у житті!!!
Навіть шкода її стало. Я розумію наречену. Вона прагне зробити незабутній фото та відео матеріал, щоб був на згадку, щоб виставити його в Соц. Мережах, щоб показати всім подружкам, що в неї було найшикарніше весілля, найкрутіші фото і т. д.
ВЕСІЛЛЯ НЕ ФОТОСЕСІЯ!!! Я рекомендую брати досвідчених операторів та фотографів, і робити з ними «Lovestory», зніматися у визначних місцях, у фотостудії, та де завгодно, на що вистачить фантазії, але не в день весілля!!!
Наприклад наша Івент Компанія (artell.org)постійно пропонує клієнтам, щоб ті знімали цілу історію про свою пару, у вигляді фільму, робили попередню фотосесію в весільних нарядах або інше, за декілька днів до офіційного дня, і ми покажемо відзнятий матеріал під час весілля! Це не тільки задовольнить всі ваші весільні фото фантазії, а й дозволить в день весілля, займатись весіллям, приймати привітання від гостей, та насолоджуватись одне одним.
Усім новоприбулим камераменам, рекомендую повчитись процесу, у більш досвідчених колег. Їх багато є на цьому сайті і на інших, і я дуже сумніваюсь, що у вашому проханні допомогти, хоч хтось відмовить. Бо мало розібратись як працює фотоспалах, важливо розуміти на якому святі ви знаходитеся, і розуміти, що крім Вас теж працюють люди!
Весілля - це безумовно складний процес, успіх якого залежить від багатьох складових, і в першу чергу, від злагодженої роботи команди підрядчиків. КОМАНДИ , я наголошую!!!
Коментарі (13) Показати