Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіПрезентації, акції

Переглядів 214

Чи потрібен професійний ведучий на акцію?

 

            Щоб правильно відповісти на це запитання, необхідно для себе чітко з’ясувати: «що таке акція?» і «для чого вона проводиться?»

            Отже, що таке акція? Розглянемо два види акцій, на котрих, зазвичай, потрібна людина, котра   буде спілкуватися з великою кількістю людей одночасно (тобто вести). Це будуть рекламна та промоційна акції, хоча, насправді, провести чітку межу між ними практично неможливо. Рекламна акція має на меті розповісти потенційним споживачам про новий товар, послугу, можливість тощо і спонукати споживача здійснити покупку товару чи послуги. Промоційна акція пропонує споживачеві придбавши щось чи скориставшись якоюсь послугою, отримати щось у подарунок.

            Які обов’язки ведучого на фінальній частині рекламної акції? Основне завдання цієї людини зрозуміло, чесно і прозоро провести розіграш призового фонду та вручити (за допомогою представників компанії) призовий фонд. Яка ж частка затрат на акцію відноситься до гонорару ведучого? Зараз ми це вияснимо.

            Які затрати несе компанія при організації та проведенні рекламної акції? Cкладемо приблизний перелік.

По-перше – це ідея акції, можна йти перевіреним шляхом і до безкінечності повторювати, майже не змінюючи, те, що вже робили чи конкуренти, чи сама компанія. Це найбезпечніший, але й не особливо прибутковий шлях стимулювання продажів. А можна, на основі потужної ідеї, зробити, можливо і не дуже дорогу, але максимально ефективну акцію. Отже, пункт перший – ідея. Ідею може запропонувати або менеджер з реклами, або рекламна агенція. В будь-якому випадку компанія оплачує цю ідею або зарплатою працівника, або гонораром рекламної агенції. Ця сума коливається від 500 грн. до кількох тисяч.

     По-друге – в переважній більшості випадків для проведення акції необхідні різноманітні допоміжні предмети – скриньки, лотерейні квитки, стенди – одним словом реквізит. Його вартість складає від 100 грн. до 2000 грн.

По-третє – засоби інформування потенційних клієнтів про акцію. Це може бути реклама в засобах масмедіа (газети, журнали, радіо, телебачення, Інтернет та інше), рекламні афіші, буклети, флаєри, реклама через промоутерів, реклама на спеціальних конструкціях чи рухомих носіях. Тут сума затрат починається з 5000 грн.

По-четверте – організація фіналу акції (розіграшу). Тут затратну частину складають оренда сцени чи подіуму, оренда звукового (часом і світлового) обладнання (разом з відповідними спеціалістами), оформлення сценічного простору та навколишніх територій (кульки, квіти, стрічки тощо), робота промоутерів та хостес та інше. В цілому це тягне з бюджету від 2000 грн.

По-п’яте – і чи не найголовніше – призовий фонд. Для того, щоб зацікавити клієнтів, він повинен складати не менше 10 000 грн.

По-шосте – ведучий акції. Гонорар ведучого-початківця може складати від 300 грн. за годину, ведучого-професіонала - від 600 грн. за годину. Середня тривалість акції – близько двох годин. Отже від 600 до 1200 грн.

Підрахувавши мінімальні видатки на рекламну акцію, виходимо на суму 18 200 грн. Але, насправді, рідко ця сума складає менше 20 000 грн.

Отже, ми потратили 20 000 грн. і чекаємо, що акція принесе нам прибутку принаймні на 40 000 грн. (інакше не варто її робити). Але, зекономивши на хорошому ведучому 600 грн., отримуємо протилежний ефект – продажі падають, кількість клієнтів зменшується, товар чи послуга не продаються. Чому? Дуже просто – ведучий-початківець (якщо взагалі ведучий) не зумів налагодити контакт з учасниками акції (невпевненістю викликав недовіру до себе і до компанії), зробив розіграш не достатньо прозоро і клієнти вирішили, що їх дурять, розгубився і погано та нечітко пояснив умови розіграшу, викликав негативні емоції (заставив людей надто довго чекати або навпаки - не зберіг інтригу розіграшу і зробив усе дуже швидко)… Цей список можна продовжувати до безкінечності, але результат такий – компанія потратила на рекламну акцію близько 20 000 грн., недоотримала прибутку ще на таку ж суму, втратила авторитет та довіру клієнтів…

            Компанії, котрі вміють рахувати свої гроші, давно вже дали відповідь на запитання: «Чи потрібен професійний ведучий на рекламну акцію?».

Ведучий
Роман Метельський
+38 (067) 675 93 84
+38 (032) 243 05 31

Додати в Twitter