Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіЗагальне

Переглядів 1854

Запрошені артисти на Вашому святі. Скільки і кого запрошувати.

          Останнім часом вже стало доброю традицією запрошувати на весілля, ювілей, випускний, чи інше свято, артистів різних жанрів. Це і співаки, і танцювальні колективи, і артисти оригінального жанру і т. д. Добре це, чи погано? І коли, скільки і кого запрошувати на свято? Зараз спробуємо разом в цьому розібратись.
          Кожному хочеться щоб на його святі було цікаво і весело і гості довго про це згадували. Тому запрошуються, окрім музиканів чи діджея, тамади – котрі вже стали невід`ємною частиною свята, різноманітні артисти. Але, в бажанні зробити свято найкращим, досить часто організатори перегинають палку і запрошують дуже велику кількіть виконавців. В результаті свято перетворюється на концертну програму. І гості немають можливості ні випити, ні закусити, ні потанцювати, ні поспілкуватися. Безперечно, перенасичувати свято виступами погано. Тому, перед тим як запрошувати виконавців, потрібно зробити попередній часовий план свята. Як би це мало виглядати? Напиклад, Ви плануєте запросити гостей на 17.00, а завершення свята очікується десь о першій годині ночі. Отже, попробуємо скласти умовний план: однозначно, що гості рівно на 17.00 не зберуться, цей процес триватиме близько півгодини. Тому пишемо 17.00-17.30 – збір гостей, аперитивний стіл – гості дегустують легкоалкогольні напої, частуються легкими закусками. Далі, 17.30-19.00 – перше застілля – власне в цей проміжок можна запршувати цікаві, інтелектуаьні виступи (наприклад – цікавого вокаліста, фокуси, йога тощо) – словом такі, де потрібно дивитися і слухати. Але початок першого виступу не повинен бути раніше ніж за півгодини після того як гості сіли за стіл. Маємо пігодини на тости та привітання, далі виступ на 10-15 хвилин, знову 15-20 хвилин для тостів та привітань і ще один виступ на 10-15 хвилин. Все, досить. Важливо, що на час першого застілля слід уникати виступів тривалістю 25-30 хвилин – це втомлює гостей.
          Наступний етап – це танцювальний блок, його середньооптимальна тривалість півтори години. Щоб правильно спланувати програму тут – потібно врахувати що в середньому музичний колектив за годину викоує блисько 12-14 танцювальних композицій, а діджей – близько 14-16.  Тому в танцювальний блок оптимально включати артистів вокального або танцювального спрямування десь через півгодини після початку і не довше ніж півгодини. Якщо це вокальні виступи – краще один блок до півгодини, якщо це танцювальні композиції – краще 2-3 пятихвилинні виступи з 10-15 хвилинними проміжками. Друге застілля мало би тривати десь від 20.30 до 22.00. Цей період характерний високою активністю гостей. Тому доречними удуть виступи циган чи інших динамічних жартівливих виконавців тривалістю близько півгодини в середині застілля. Другий танцювальний блок традиційно найактивніший, тому якщо сюди вставляти виступи артистів – то вони повинні бути дуже динамічні і недовгі. Оптимальна тривалість цього танцювального блоку півтори-дві години. Згідно з нашими розрахунками початок третього застілля мав би бути десь 23.30-00.00. Традиційно це застілля найкоротше по часу і триває близько години. Це час для екзотики – орієнтал (танець живота), стриптиз (якщо це відповідає формату свята) і т. д. Знову ж таки виступів оптимально має бути не більше двох кожен тривалістю 5-10 хвилин. Після третього застілля, в більшості випадків, артистів уже запрошувати не варто.
          Отже, ми з вами написали приблизний часовий план свята з максимальною кількістю запрошених артистів. Більшу кількість виконавців та виступів варто викоритовувати тільки, якщо формат свята це дозволяє.
          Тепер час поговорити про якість і тематику.
          Якщо ваші фінансові можливості не дуже великі, тоді краще запросити одного-двох виконавців чи колектвів, але дорожчих і цікавіших. Переважно такі виконавці мають в репертуарі кілька різних «номерів» і зможуть зробити вам знижку при такому замовленні. Зарошувати дешевших але багато  не рекомендується – існує ризик зіпсувати свято.
          Тепер стосовно тематики – всі виступи повинні бути у «форматі» свята. Думаю лишнім є пояснювати що, запрошувати стриптизерів на весілля чи дитяче свято просто недоречно. Є, звичайно, виконавці, котрі гарно вписуються в концепцію більшості свят, але потрібно дуже добре подувати і придумати як «впишуться» циганський колектив і виступи акробатів на батуті в формат «пивної вечірки».
          Сподіваюся, що ваш вибір артистів буде вдалим і ви перетворите урочисту подію на справжнє свято.
 
Додати в Twitter


Коментарі
ddd 30.06.2009

якщо почати їх всіх запрошувати то буде втомливо для гостей, а для молодих зовсім непотрібні витрати, мені здається це занадто... 

Просто з'явилося дуже багато людей які зовсім непогано заробляють на весіллях вивчивши пару віршиків та купивши декілька костюмів... і звичайно поклеївши дурника.

Весілля це не шоу...

ccc 10.06.2010

Цілком погоджуюсь з ddd! Весілля це і так крос з баяном. Одного колектива але професійного цілком достатньо для заповнення програми. З досвіду перші 10хв. слухають другі 10хв. пьють треті 10хв. спілкуються і їм начхати на ваші потрачені БАБКИ маю на увазі гостей (хіба Алла приїде) До речі люди почали рахувати витрати на весілля не так вже і просто попасти "дурням" вибачте, на забаву. І гонорари в 1000-3000$ я не знаю кому з "артистів у Львові платити!!!!!!

Юлия 22.12.2010

Люди не будьте такі суворі,ми теж маємо за щось жити.ми ж даруємо Вам свято.а гонорари наші , на жаль далекі від 1000у.о))) Всім гарного настрою))