Для створення та підтримання корпоративного духу підприємства, установи чи фірми існує багато способів. Одним з них є проведення корпоративної вечірки. Приводом до її проведення може бути річниця фірми, святкування Нового Року, 8 Березня, професійне свято, закриття сезону, відзначення успіху та багато іншого.
Організацію такої вечірки краще доручити професіоналам. Але обов’язково хтось з працівників фірми повинен здійснювати координацію та контроль за цим процесом. Спочатку потрібно визначити чи буде це вечірка тільки для працівників чи також для їх чоловіків та дружин. (Це залежить від мети, яку Ви ставите пред вечіркою.) Виходячи з кількості запрошених осіб необхідно вибрати приміщення для святкування. В літній період часу це може бути також виїзд на природу.
Ще одним з важливих моментів організації вечірки є визначення її тематичності. Чи буде це костюмований бал-маскарад з нагоди зустрічі Нового Року, чи парагвайська вечірка на березі озера з танцями аборигенів та смолоскипами.
Далі визначається меню та перелік виконавців залежно від вибраного Вами стилю вечірки, вибираємо ведучого (вважається дуже поганою практикою, коли вечірку веде керівник чи власник фірми – тоді, в більшості випадків, вона перетворюється на звітно-виборні збори) та замовляємо (при необхідності) чи елементи декорацій чи необхідне оформлення.
Найскладнішим моментом корпоративної вечірки є час, коли гості збираються в залі для святкування (якщо, звичайно, їх туди не привезли всіх разом на одному транспорті.) Ті, що прийшли першими, не знають де себе подіти і тиняються в околицях. Буде дуже доречним при вході в зал для святкування облаштувати аперитивний стіл з легкими алкогольними напоями та символічними закусками. В такому разі гості, котрі прийшли першими, зможуть взяти в руку келих шампанського і поспілкуватися між собою.
Найбільшою помилкою при організації вечірки є перенасичення її концертними виступами артистів різних жанрів. Банальне споглядання протягом кількох годин, навіть найкращих артистів, може звести всю вечірку нанівець. Також потрібно продумати харчування: їжі не повинно бути замало, але й щогодини кликати людей до столу – це перебор.
Окремо про алкоголь. На корпоративних вечірках краще використовувати тільки слабоалкогольні напої. В інакшому випадку Ви ризикуєте отримати абсолютно протилежний від очікуваного результат вечірки.
І ще один штришок. Дуже важливо продумати питання добирання гостей додому після вечірки.